Eleccions al Consell Escolar, 2018

Aquest proper 28 de novembre celebrem les eleccions al consell escolar per elegir els representants pares i mares d’alumnes i del professorat. El consell escolar és un grup de representants de tots els sectors de l’escola (alumnat, famílies, professorat i treballadors) que permet que tota la comunitat educativa tingui ocasió de participar conjuntament de la gestió de l’escola.

El càrrec que s’ocupa al consell escolar comporta una sèrie de responsabilitats com assistir a les reunions que es convoquen durant el curs i en les quals podreu aportar la visió del sector de les famílies en la presa de decisions que afecten al funcionament i gestió de l’escola.

Trobareu a les cartelleres de les recepcions dels tres edificis la composició de la comissió electoral, les llistes del cens i el calendari (reproduït en el peu d’aquest escrit). Tots els pares i mares de l’escola esteu convidats a votar aquells representants que s’hagin ofert com a candidats per ser elegits i que trobareu escrits a la cartellera de la recepció a partir del 13 de novembre.

El dia 28 de novembre podreu efectuar el vostre vot de 5 de la tarda a 7 del vespre a la recepció de l’edifici de Plaça.

El vostre vot és important!

El vostre vot és important!