Incidència elèctrica a l'escola de Mar

Quan faltaven pocs minuts per arribar a les 6 de la tarda, s'ha hagut de desallotjar l'edifici de Mar. Una bombeta del pavelló ha fet una flama que ha activat les alarmes d'incendi de l'escola. Tots els alumnes i treballadors que en aquells moments eren a l'edifici han sortit al carrer seguint els protocols d'evacuació.

Pocs minuts després han arribat tres dotacions dels bombers, una ambulància i la policia local.  Els nens que en aquells moments estaven entrenant al pavelló, han estat els primers a entrar a buscar les jaquetes. Un cop els bombers han assegurat que no hi havia cap perill, tots els alumnes han pogut tornar a entrar al centre i l'escola ha seguit funcionant amb normalitat.

Tots els protocols han funcionat a la perfecció.

Tots els protocols han funcionat a la perfecció.