Més de 500 docents han compartit itineraris a la Jornada SUṀṀEM

Aquest dissabte 10 de novembre,  de 9h a 13.30h, l’Escola Pia de Mataró ha acollit una nova edició de la Jornada SUṀṀEM: COMPARTIM ITINERARIS D’APRENENTATGE, en la qual han participat més de 500 mestres dels centres d’Escola Pia de Catalunya i d’altres institucions educatives i experts del sector.

Al llarg del matí, un centenar de docents dels equips educatius de l’Escola Pia han compartit les seves experiències interdisciplinars a l’aula. Com hagués estat la meva vida si hagués nascut a Barcino?; Pot un robot substituir un ésser viu? El tió no ve. On és? o Quins problemes tindríem si no hi hagués serveis a les ciutats? són els títols d’alguns dels 30 itineraris que s’han presentat, organitzats en franges d’edat: 3-7 anys, 7-12 anys i 12-16 anys.

Els participants han valorat molt positivament la segona edició d’aquesta Jornada SUṀṀEM , que se celebra per segon any consecutiu a l’Escola Pia de Mataró.

La Pilar Contreras, directora general de Centres Concertats i Centres Privats, ha destacat l’evolució del projecte i la importància de la xarxa entre centres per poder liderar un projecte d’innovació com el SUṀṀEM.

El projecte SUṀṀEM, que ja fa quatre cursos que es va començar a implantar a l’Escola Pia, té com a objectiu fer una escola adequada a les necessitats dels infants i joves, apostant per l’aprenentatge interdisciplinari, per competències i cooperatiu.

L’edició 2018 de la Jornada SUṀṀEM ha comptat amb la col•laboració de les editorials Barcanova, SM-Cruïlla, Edebé, Text-La Galera i Vicens Vives i el suport d’ABACUS.