L’AMPA ens convida a participar un any més del taller de benestar i salut a través de la pràctica del ioga de polaritat, la relaxació i la meditació. Amb aquest tipus de ioga es fan estiraments suaus per treballar el camp energètic. A més, s’apliquen tècniques de resporació conscient que produeixen grans beneficis i ajuden a modificar l’estat mental i físic.

Els encarregats de guiar el curs són la terapeuta Carmen Guillén i el metge Nelson Antoine, que des de 2005 han fet tallers de reflexologia a la nostra escola.

Objectius:
Eliminar o disminuir els nivells d’estrès
Connectar amb nosaltres mateixos
Aprendre a viure el moment
Calmar la ment
Connectar amb el nostre cos
Aprendre a concentrar-se

Metodologia:

Es faran 4 sessions d’una hora i mitja on s’impartiran les nocions bàsiques de l’atenció i la concentració per aprendre a connectar amb el nostre cos i aconseguir calmar la ment.

Es faran dues sessions setmanals i cada assistent haurà d’escollir l’horari que li vagi millor

Dimecres 27 de febrer, 6, 13 i 20 de març de 2019

– OPCIÓ A: de 18.30 a 20.00

– OPCIÓ B: de 20.00 a 21.30

L’AMPA subvenciona una part del cost del curs i el preu que haureu d’abonar les famílies associades és de 35€ adults i 15€ nens. Per a famílies no associades o de fora de l’escola, el preu serà de 50€ per adult i 25€ per fills (a partir de 8 anys). Aquest import s’haurà d’abonar als responsables del taller durant el primer dia de classe.

Les sessions ens faran al poliesportiu de l’edifici de Plaça i es recomana portar roba còmoda. L’entrada es farà per la porta principal de Plaça.