Iniciem la campanya de llibres de text per al curs 2019-2020!  Podeu triar les 3 modalitats tal com us detallem:

BOTIGA ONLINE
La botiga online estarà oberta del 28 de juny al 27 d’agost. El pagament es farà directament mitjançant una targeta de crèdit i els llibres es lliuraran a l’aula el primer dia de classe.

ACCÉS BOTIGA ONLINE

RESERVA DE LLIBRES
Si s’opta per aquesta modalitat, caldrà lliurar el full de comanda de l’1 al 5 de juliol a la recepció/mediateca de l’edifici de Mar de 9 a 13 h amb els llibres que voleu comprar ben marcats. Juntament amb la comanda, s’haurà de deixar una paga i senyal (la que us vagi bé). La recollida dels llibres i la resta del pagament es podrà fer els mateixos dies de botiga (dies 4,5 i 6 de setembre de 8.30 a 15 h).

BOTIGA FÍSICA
La botiga de llibres s’obrirà a l’escola de Mar els dies 4, 5 i 6 de setembre de 8.30 a 15 h.
Els dies 23 i 24 setembre de 8.30 a 15h la botiga estarà oberta per canvis, devolucions i compres puntuals.
El pagament es podrà fer en efectiu o bé targeta de crèdit.

En les tres modalitats de compra s’aplicarà un 5% de descompte.

Les llicències dels llibres digitals s’han de comprar a l’escola per tal de poder fer l’activació conjuntament els primers dies de classe, per aquest motiu les cobrarem, a part, en el rebut del mes de novembre.

Per a qualsevol consulta podeu enviar un correu a marta.quadrada@mataro.epiaedu.cat.

1r primària

2n primària