Una alumna de l’Escola Pia Mataró aconsegueix la tercera millor nota de Selectivitat

Els 210 alumnes del centre que s’han presentat a la Selectivitat han estat aptes

Les PAU es van fer els passats 12, 13 i 14 de juny i fins aquest dimecres 26 de juny no s’han fet públics els resultats. 210 alumnes de l’Escola Pia Mataró es van presentar a les proves i el 100% les han aprovat. Nou d’aquests alumnes obtindran una Distinció PAU al tenir una mitjana aritmètica de la Fase General igual o superior a 9.

L’alumna de l’Escola Pia Mataró, Aïda Cunill, ha obtingut la tercera millor nota de selectivitat de tot Catalunya amb un 9,7. L’Aïda es mostra orgullosa per haver aconseguit la nota que necessitava per accedir a la carrera de Matemàtiques.

L’estudiant del centre assegura que els resultats han estat fruit de la constància, la voluntat i l’esforç en la preparació de les proves PAU. Vuit alumnes més també rebran una Distinció PAU, fet que fa augmentar el resultat que l’escola havia obtingut fins ara. Un premi i reconeixement a la feina ben feta per part de totes les etapes i el professorat de l’escola.