El curs 2019-2020 d’FP dona el tret de sortida amb la presència de la DJ Blanca Ross

Els alumnes d’FP han pogut gaudir aquesta tarda d’una inauguració diferent. A les 15 h els assistents anaven entrant al poliesportiu mentre la música de la DJ Blanca Ross els rebia. Un acte que ha durat poc més d’una hora ha servit per donar la benvinguda i parlar als nous estudiants de les seves metes, el seu futur i el camí que volen seguir. L’acte ha estat conduït per Miriam, una exalumna d’FP que tot just avui començava a la universitat.

La Miriam ha estat l’encarregada de dirigir l’acte i presentar als protagonistes de la inauguració. Primer ha estat el torn de Toni Aguilar, director de l’Escola Pia Mataró, per donar la benvinguda als alumnes, i tot seguit ha estat Jordi Truñó, director pedagògic d’FP, qui ha volgut donar l’enhorabona a tots aquells que eren presents i que, per tant, havien aconseguit una plaça.

La DJ Blanca Ross ha impressionat a tots els presents amb la seva música abans de parlar sobre la seva experiència en el món laboral i la carrera que s’ha forjat, parlant de la reinvenció i de la llista d’objectius que es marca cada any. Finalment, no podia ser d’una altra manera, Blanca Ross ha tornat a posar música per concloure l’acte d’inauguració del curs de Formació Professional 2019-2020.