Grau Superior – Convocatòria Erasmus+

Amb la voluntat de facilitar als nostres alumnes de Formació Professional experiències de mobilitat us oferim la possibilitat d’accedir al programa Erasmus+ VET 2019-2020.

Aquest programa permetrà als alumnes de Grau Superior la possibilitat de realitzar pràctiques (curriculars i no curriculars) en una empresa especialitzada d’un país europeu. El programa cobreix el viatge i l’allotjament més una beca per a les despeses durant l’estada (en funció de la destinació).

Aquest projecte, l’Escola Pia de Mataró, el realitzem conjuntament amb l’Associació Mundus, una entitat sense ànim de lucre que dóna l’oportunitat a joves de participar en diverses activitats de mobilitat i voluntariat a Europa. Aquesta associació s’encarrega de la gestió del projecte, preparació dels seleccionats, contacte amb les empreses de pràctiques i organització de l’allotjament.

Els alumnes interessats hauran de seguir un procés de selecció que s’estableix a les bases de la convocatòria que podeu consultar a:

BASES DE LA CONVOCATÒRIA 19-20

La primera fase per iniciar el procés de selecció consisteix en omplir el formulari que consta a les bases de la convocatòria i adjuntar tota la documentació sol·licitada abans del 31 d’octubre a les 23:59h.

Per tal de resoldre els dubtes que pugueu tenir sobre el funcionament de l’estada i el procés de selecció convoquem als alumnes interessats a una reunió informativa el proper dilluns 14 d’octubre a les 18:30 h a l’aula polivalent de l’Edifici del Mar.

Per tal de confirmar l’assistència, agrairíem que omplíssiu el formulari d’inscripció. La data límit de confirmació és el divendres 11 d’octubre.

Formulari inscripció a la reunió informativa