Sis alumnes premiats a la Tercera Festa de les Matemàtiques

El Teatre Monumental va acollir la tercera edició amb protagonisme de l’escola

El passat 29 d’octubre es va celebrar la Tercera Festa de les Matemàtiques de Mataró. La presentació de l’acte va anar a càrrec d’estudiants de l’Escola Pia Santa Anna-Mataró com també la intervenció musical que es va poder veure a dalt de l’escenari. Fins a sis alumnes de l’escola van ser distingits en aquesta gran festa de les matemàtiques per haver participat en el concurs Fem Matemàtiques i en la prova cangur.

L’any 2019 la participació mataronina en la prova Cangur va ser de 2543 alumnes (691 de primària i 1852 de secundària) i en el Fem Matemàtiques de 576 alumnes. En el transcurs de l’acte el professor Toni Gomà (premi Maria Antònia Canals 2019) va impartir una conferència amb el títol “Juguem amb els nombres“.

Els premiats a la Tercera Festa de les Matemàtiques han estat:

1. Matias Trepat la Iglesia

2. Martí Jiménez Covas