Els alumnes artístics restauren els nans

Els alumnes de 1r del batxillerat artístic restauren els nans de la Colla Gegantera

El passat dimecres 6 de novembre dues representants de la Colla Gegantera van fer una visita als alumnes artístics amb una proposta: restaurar els nans de la Colla. Els alumnes tornen a participar després d’haver dissenyat en Dídac, el primer gegant de l’escola ara farà 30 anys. Els dos nans que restauraran els alumnes són en Wally i en Quirze Perich.

El nan d’en Wally va ser un regal a l’escola d’en Nona, un ninotaire molt famós, el curs 1989/90. Per la seva banda, el nan d’en Quirze Perich és un homenatge al flabiolaire que durant dècades va acompanyar els gegants de Mataró i altres figures del país.

Una molt bona iniciativa entre la Colla Gegantera i l’Escola Pia Mataró per mantenir viva i en bon estat les figures que formen part de l’escola i la ciutat.