Els alumnes de Grau Superior de Màrqueting i Publicitat i Administració i Finances de segon, aquest últim mes d’Octubre , han preparat 1.400 panellets que s’han venut en les diferents ubicacions de l’escola Pia de Mataró, amb un motiu solidari.

El dia 27 d’Octubre els alumnes van assistir a la pastisseria Sala, situada a Llavaneres i gràcies a la seva col·laboració es van aconseguir elaborar els 1400 panellets de pinyons per vendre al públic de l’escola.

El 29 i 30 d’Octubre van ser els dies que es van realitzar la venda dels panellets, on els alumnes participants es van distribuir per les diferents centres de l’escola ; Escola del Mar, Escola del Torrent i l’Escola de la plaça Santa Anna per realitzar la venta.

Els panellets es van vendre en bosses de 3 unitats, on cada una tenia un preu de 3,80 €. 4 de les 459 bosses que es van vendre obtenien un petit premi per a gaudir. Els diferents premis que es repartien eren una motxilla HyggeBag, una joguina Bruder de l’empresa Vehiklo, unes ulleres NorthWeek i per últim un berenar a la cafeteria Caneletes de  Mataró.

Finalment es van recollir un total de 660 euros  que seran destinats a l’organització solidària Humanity Wings, que dona ajuda als refugiats de les guerres. Els alumnes es desplaçaran a la seu de Humanity Wings per fer el donatiu dels diners a l’organització.