Reserva el teu calendari solidari!

Després de fer les fotografies amb els nens i nenes d’infantil i de primària de l’escola, els alumnes dels cicles formatius de grau superior de Màrqueting i Publicitat i Administració i Finances estan preparant ara la venda dels calendaris solidaris de l’any 2020.

Els calendaris s’han elaborat amb el suport del disseny de Faves Comptades, una empresa creada per joves de Mataró i els beneficis que s’obtinguin de la seva venda es destinaran a l’associació Proyecto Alpha, creada per una família de l’escola amb la finalitat d’ajudar a afectats i familiars que pateixen distròfia muscular de cintures per dèficit de sarcoglicans.

No t’ho pensis més i reserva ja el teu calendari. El seu preu és de 7€ i trobaràs dos models, el d’infantil i el de primària. Podeu fer la reserva i efectuar el pagament en aquest enllaç.

Uns dies abans de Nadal us comunicarem com i quan els podreu recollir!

RESERVA AQUÍ