L’Escola Pia Mataró recapta 1.129,54 € per La Marató de TV3

Un any més hem viscut una jornada solidària dedicada a La Marató de TV3

El divendres ha estat marcat per la participació solidària de tota la comunitat educativa de l’edifici de Mar. A les hores del pati d’ESO i de batxillerat, alumnes amb habilitats artístiques han interpretat peces musicals a diferents espais de l’edifici. També al poliesportiu hem gaudit de diversos jocs i activitats esportives.

L’edició dedicada a les malalties minoritàries ha estat especial a l’escola per la presència d’un alumne que ha estat uns dels protagonistes de La Marató 2019 a través del Proyecto Alpha, una associació creada per una família de l’escola amb la finalitat d’ajudar a afectats i familiars que pateixen distròfia muscular de cintures per dèficit de sarcoglicans.

Amb diverses activitats al llarg de la jornada s’ha aconseguit recaptar 564,77 €, una xifra molt similar a la del curs passat. L’AFA de l’Escola Pia Mataró ha volgut contribuir a la causa donant la mateixa xifra per La Marató de TV3.

D’aquesta manera, l’esforç, col·laboració i solidaritat de l’Escola Pia Mataró ha recaptat un total de 1.129,54€.

Aquí teniu una mostra de les activitats per La Marató.