Els exalumnes Marc Rosales i Guillem Teodoro participen a l’UNIRAID del 15 al 23 de febrer

UNIRAID és el nom que rep el projecte que l’equip en el qual hi col·labora l’Escola Pia Mataró pretén afrontar. Es tracta d’un Raid solidari de vuit dies que tindrà lloc per diverses localitats del Marroc. En aquest esdeveniment participen joves estudiants universitaris de tot el món amb una varietat d’edats d’entre 18 i 28 anys, que es reuneixen per completar diverses etapes en condicions climàtiques molt dures i amb tipus de vies diferents de les habituals.

UNIRAID es basa en els valors de l’aventura, formació, l’experiència i la solidaritat. Els quatre valors d’aquest projecte fan que aquesta experiència sigui única i aporti als participants aspectes essencials per la vida com són el compayerisme, saber afrontar situacions difícils, la feina en equip, la solidaritat, el respecte i la humiltat, entre d’altres.

El gran objectiu d’en Marc Rosales i en Guillem Teodoro és ajudar als més desfavorits de les zones menys civilitzades i més àrides del Marroc. Per aconseguir-ho, els participants han de protar uin mínim de 30 quilos de material solidari, com medicines, material escolar, aliments i roba, en especials als nens que viuen als pobles del desert del Sàhara.

Des de l’Escola Pia Mataró s’ha decidit col·laborar amb aquesta gesta dels nostres exalumnes amb caire solidari per ajudar aquells que més ho necessiten. Esperem que els hi vagi molt bé i aconsegueixin tot allò que es proposin.