A LES FAMÍLIES DELS ALUMNES DE BATXILLERAT I FORMACIÓ PROFESSIONAL

Aquest curs 2019-2020 la Prova d’aptitud personal (PAP) per a l’accés als graus en Educació Infantil i en Educació Primària es farà el proper dissabte 25 d’abril.

Tots aquells alumnes que vulguin cursar aquests graus universitaris s’han d’inscriure en aquesta prova a través del portal d’accés a la universitat del 18 de febrer al 2 de març. La PAP és una prova que pretén avaluar per una banda la competència comunicativa i raonament crític i per l’altra banda la competència logicomatemàtica.

L’escola oferirà a tots els alumnes inscrits a la PAP que hi estiguin interessats 6 sessions de classes preparatòries els divendres a la tarda de 15:30h a 17:30h per a què es familiaritzin amb el format de l’examen (cal un mínim de 5 alumnes per a la realització del curs). Les sessions preparatòries seran els dies 6, 13, 20 i 27 de març, i 3 i 17 d’abril.

Aquestes sessions preparatòries tenen un cost de 95€ que s’hauran de pagar abans del dimecres 4 de març, clicant aquí o bé des de la nostra pàgina web (mataro.escolapia.cat) dins l’apartat Comunicació<Pagament de colònies, viatges i exàmens.