L’acte per homenatjar a l’escultor mataroní Manuel Cusachs va aplegar una seixantena de persones

El 14 de febrer de 2019 va morir l’insigne escultor mataroní Manuel Cusachs. Els centres educatius de Mataró van decidir dedicar-li, al febrer de 2020, un homenatge.

El director del Servei Territorial, en Sr. Pere Masó, i el regidor d’Educació de l’Ajuntament de Mataró, en Sr. Miquel Àngel Vadell van ser els encarregats d’inaugurar l’acte coorganitzat pel Centre de Recursos Pedagògics Maresme (CRP) i el Moviment Educatiu del Maresme (MEM).

A l’acte d’ahir es va lliurar el 1r Premi Manuel Cusachs de treballs de recerca de batxillerat, com també es van llegir textos literaris creats per l’alumnat de l’Institut Les Cinc Sènies inspirant-se en l’obra de Manuel Cusachs.

Des del mes de febrer, els aparadors d’alguns comerços de Mataró tenen obres que han fet alumnes de diverses escoles de la ciutat en homenatge a l’Armari Blanc d’en Manuel Cusachs.