Indicacions per realitzar la PREINSCRIPCIÓ A BATXILLERAT

Us informem que el període de presentació de la sol·licitud de preinscripció a batxillerat és del 27 de maig al 3 de juny.

L’oferta de places en aquests estudis en el nostre centre és de:

• 1r de Batxillerat modalitat Arts: 32 places ordinàries.
  • 2n de Batxillerat modalitat Arts: 2 places.
  • 1r de Batxillerat modalitat Ciències i Tecnologia, i Humanitats i ciències socials: 102 places ordinàries.
  • 2n de Batxillerat modalitat Ciències i Tecnologia, i Humanitats i ciències socials: 28 places.

Aquest tràmit es pot fer mitjançant:

SOL·LICITUD ELECTRÒNICA (procés recomanat per l’escola) – Trobareu l’enllaç al final de les instruccions.
Rapidesa del tràmit, sense desplaçaments ni aportació de documentació.

Només poden realitzar la sol·licitud electrònica els alumnes que compleixin tots els següents requisits:

• Identificar-se amb IdCAT mòbil: per poder registrar-vos en línia cliqueu el següent enllaç (https://idcatmobil.seu.cat/). Procés molt senzill de realitzar. En el moment de fer aquest tràmit cal tenir al davant el DNI, la TSI (targeta sanitària individual del CatSalut), i també us demanarà que introduïu un telèfon mòbil i un correu electrònic.
  • Alumnes amb l’identificador de l’alumne/a (IDALU – RALC): tots els alumnes matriculats a partir del curs 2015-2016 a Catalunya en tenen.

Per obtenir-lo, cal demanar-lo a la secretaria de l’escola on estan matriculats o bé clicar en el següent enllaç per consultar-lo en línia. Per fer aquest tràmit es requereix haver-se donat d’alta a l’IdCAT mòbil:

SOL·LICITUD AMB SUPORT INFORMÀTIC  – Trobareu l’enllaç al final de les instruccions d’aquest correu.

Si opteu per realitzar la preinscripció en suport informàtic, recordeu per això que, perquè el tràmit tingui efecte, cal enviar el resguard de la sol·licitud acompanyat de la documentació al correu electrònic de l’escola preinscripcio.mataro@escolapia.cat. Un cop rebem la documentació i es validi que no hi hagi errors us enviarem un justificant conforme s’ha rebut correctament juntament amb el calendari de dates previstes de tot el procés.

És molt important que quan envieu el resguard de la sol·licitud amb la documentació a l’assumpte del correu electrònic indiqueu el codi de sol·licitud, nom i cognoms de l’alumne/a i curs per poder identificar correctament la vostra preinscripció. Exemple: PREXXX-Perez Buch, Nora (1BAT o 2BAT).

Per formalitzar el procés de preinscripció, tant si és electrònica com en suport informàtic, cal que cliqueu en el següent enllaç:

Enllaç sol·licitud electrònica i suport informàtic

(DISPONIBLE A PARTIR DEL 27 DE MAIG)

A l’enllaç es detalla com realitzar les sol·licituds tant l’electrònica com la informàtica. És molt important llegir les indicacions detingudament.

Per poder emplenar les opcions de centre en la sol·licitud us facilitem un enllaç on trobareu els codis dels centres educatius. Cal clicar en la modalitat que us interessi i realitzar la cerca per comarca.