Projecte Promocional de la formació professional dual. Realitzat pels alumnes del cicle de formació professional Màrqueting i Publicitat de l’Escola Pia Mataró

La Generalitat de Catalunya i Fundació Bankia per la Formació Dual impulsen la convocatòria del Premi a la millor campanya de promoció d’FP Dual, amb l’objectiu d’implicar als estudiants d’FP en la difusió de la formació, de donar-la a conèixer, així com de publicitar el propi projecte.

Com a resposta a aquest repte, els alumnes de Formació Professional del cicle de Màrqueting i Publicitat, de segon curs de l’Escola Pia de Mataró, han presentat un projecte promocional amb iniciatives d’accions de publicitat i màrqueting digital. Com a fruit d’aquesta proposta, els alumnes han creat diferents canals de xarxes socials, han realitzat xerrades informatives, han dissenyat i executat diferentes campanyes de promoció i publicitat, i també han creat un portal web, on trobareu de manera organitzada tota la informació necessària per entendre i estendre la implantació de la FP Dual al nostra territori.

El projecte es desenvolupa dins del “Premi a la millor campanya d’FP Dual, iniciativa organitzada per Fundació Bankia i Generalitat de Catalunya com part del conveni firmat entre ambdues entitats amb l’objectiu d’impulsar l’FP Dual”.