El projecte l’han realitzat els alumnes del cicle de formació professional de Màrqueting i Publicitat

Donar a conèixer la Formació Professional Dual, fer-ne difusió i publicitar-la. Aquest és  l’objectiu del “Projecte Promocional de la formació professional dual” realitzat pels alumnes del cicle de Màrqueting i Publicitat graduats el curs passat. La proposta ha estat seleccionada entre els sis finalistes al Premi a la millor campanya de promoció d’FP Dual, impulsat per la Generalitat de Catalunya i la Fundació Bankia. L’esdeveniment vol reconèixer els centres que han realitzat la millor campanya de difusió i promoció de la FP Dual, atenent als criteris de les bases del concurs. Els tres premiats es donaran a conèixer el pròxim 23 d’octubre a través d’un acte virtual.

La proposta dels alumnes d’EPIA Santa Anna del cicle de Màrqueting i Publicitat consisteix en la creació de diferents canals de xarxes socials, xerrades informatives, campanyes de promoció i publicitat i un portal web on s’hi pot trobar tota la informació relativa a la FP Dual al nostre territori: https//fpdual-maresme.cat.

La Formació Professional Dual és una nova modalitat dins de la formació professional. Els projectes d’FP Dual combinen els processos d’ensenyament i aprenentatge en l’empresa i en el centre de formació i es caracteritzen per realitzar-se en règim d’alternança entre el centre educatiu i l’empresa, amb un nombre d’hores o dies d’estada de durada variable entre l’un i l’altre.

Us adjuntem una imatge del grup promotor del projecte ja graduat: