L’enhorabona als alumnes de Grau Superior de Màrqueting i Publicitat

Els nois i noies del cicle de Màrqueting i Publicitat graduats el curs passat estan d’enhorabona. La Fundació Bankia i la Generalitat de Catalunya els han atorgat el segon premi a la millor campanya de promoció de l’FP Dual, en un acte celebrat de manera virtual divendres passat 23 d’octubre. L’Escola de Formació Professional de Sant Vicenç de Castellet i l’Institut Baix Camp de Reus han rebut el primer i tercer premi respectivament.

L’objectiu del “Projecte Promocional de la formació professional dual” realitzat pels alumnes de l’Escola Pia Mataró vol donar a conèixer l’FP Dual, fer-ne difusió i publicitar-la. La proposta consisteix en la creació de diferents canals de xarxes socials, xerrades informatives, campanyes de promoció i publicitat i un portal web on s’hi pot trobar tota la informació relativa a la FP Dual al nostre territori: https//fpdual-maresme.cat.

La Formació Professional Dual és una nova modalitat dins de la formació professional. Els projectes d’FP Dual combinen els processos d’ensenyament i aprenentatge en l’empresa i en el centre de formació i es caracteritzen per realitzar-se en règim d’alternança entre el centre educatiu i l’empresa, amb un nombre d’hores o dies d’estada de durada variable entre l’un i l’altre.