Els nens i nenes d’infantil hem gaudit de joc a l’aula amb les propostes dels nens i nenes de 5è i 6è de primària

Cada 27 de novembre és una data important a casa nostra. (I a moltes més del tot el món!) Celebrem el dia de Sant Josep de Calassanç, patró de les Escoles Pies, fundador de la primera escola popular de tota Europa.

A Infantil, de bon matí, hem escoltat la cançó que van crear unes alumnes de la nostra escola i posteriorment, hem fet rotllana per conversar plegats sobre el fet d’ajudar, copsant les nostres emocions i dels que ens envolten. A la tarda, hem gaudit d’una estona de joc a l’aula amb les propostes que han fet els companys de 5è i 6è de Primària per nosaltres.

És necessari, ara més que mai, no oblidar l’empremta que va deixar Sant Josep de Calassanç per seguir construint veritat, emoció, i acompanyament a qui més ho necessita, també des de l’escola.

Avui també cal remarcar que és el dia del mestre, una professió de vocació plena d’entrega, passió i dedicació. En definitiva, ha estat un dia de celebració per a tots els que formem part de l’escola malgrat la situació.