Els beneficis de la seva venda es destinaran a l’ONG Humanity Wings

Un any més, alumnes de cicles formatius de grau superior de Màrqueting i Publicitat de l’escola Pia Santa Anna de Mataró realitza el calendari solidari amb l’objectiu de recollir fons per a l’Associació Humanity Wings, organització que realitza diverses accions solidàries amb persones refugiades i migrants d’arreu del món.

Enguany hi participen els cicles d’infantil i primària. Els primers representaran contes tradicionals i els segons, fotografies vinculades a l’esport. Cada mes trobarem un grup/classe respectivament amb les seves temàtiques. Els calendaris s’han elaborat amb el suport del disseny de Faves Comptades, una empresa creada per joves de Mataró

No t’ho pensis més i reserva ja el teu calendari. El seu preu és de 8€ i trobaràs dos models, infantil i primària. Podeu fer la reserva i efectuar el pagament en aquest enllaç. Ara més que mai és necessari recordar la importància de col·laborar amb les persones que ho necessiten.

Uns dies abans de Nadal us comunicarem com i quan els podreu recollir!