La recaptació d’aquest 2020 es destinarà al personal docent de les escoles del Senegal greument afectats per la crisi econòmica de la Covid-19

Les tradicionals Jornades de Futbol Solidari, que enguany se celebren el cap de setmana 19 i 20 de desembre, arriben a la 25a edició i ho fan d’una manera singular, a causa de les afectacions provocades per la Covid-19. Malauradament els partits de futbol no es podran fer presencials i passaran a ser partides virtuals en directe entre diferents equips, que hauran de demostrar habilitats en cultura general, estratègia o enginy, entre d’altres. La recaptació econòmica de les Jornades es destinarà al personal docent de les escoles del Senegal que han deixat de cobrar a causa de la crisi global que el coronavirus ha deixat al país.

Inscripcions obertes

Participar és molt senzill. Cal formar un equip d’entre 6 i 8 persones i inscriure’s directament a través de la pàgina web futbolsolidari.org abans de l’11 de desembre, pots consultar les bases en aquest enllaç. Cada equip haurà de decidir un repte econòmic, és a dir, una quantitat acordada que es fixa aconseguir com a aportació a les Jornades, partint d’un mínim de 50 euros. A partir d’aquí caldrà donar a conèixer el projecte a familiars, amics, veïns o coneguts perquè l’aportació a les Jornades sigui el més gran possible. Els tres equips més solidaris, que aconsegueixin aportar més diners, tindran un reconeixement especial.

Més enllà de les partides, el cap de setmana comptarà amb diverses activitats per col·laborar amb el futbol solidari, com la venda de ponsèties de Nadal. Enguany es pot fer la comanda on-line -abans del 13 de desembre- i us les portaran a casa.

Joves compromesos

El Futbol Solidari és una activitat sense ànim de lucre organitzada pel Grup d’Esplai l’Erol de Mataró. L’equip organitzador està format pels monitors/es i exmonitors/es de l’esplai, que organitzen l’activitat de manera voluntària i que es reconeixen fàcilment gràcies a la dessuadora verda que porten.

Gràcies pel compromís i esperem que la jornada d’enguany sigui tot un èxit!