Els alumnes han col.laborat amb el Banc de Sang i Teixits i han organitzat la campanya del Tió Solidari

Un any més, quan arriben les festes de Nadal, els alumnes de 4t d’ESO porten a terme el seu servei comunitari col·laborant amb diferents entitats del municipi. Aquest any, i com ja venien fent els cursos anteriors, ho han fet amb el Banc de Sant i Teixits de Catalunya i com a novetat, amb l’associació Negoci Empresa Mataró (NEM) juntament amb Càritas.

El Tió Solidari

Els nois i noies de 4t d’ESO també han organitzat la campanya del Tió Solidari, juntament amb NEM, Càritas i diferents botigues de la ciutat. Aquest any la campanya s’ha portat a terme amb un nou format per la impossibilitat de tenir un tió exposat que els nens i nenes puguin visitar. Tothom que ho vulgui hi pot participar entre els dies 7 i 20 de desembre portant un aliment per a Càritas a una de les 4 botigues col·laboradores: Abacus, El món de l’esquitx, Noari Kids i Pinmat.

Les persones que hagin col·laborat es poden fer una foto als photocalls que han preparat els alumnes i enviar-la a info@nem.cat així com penjar-la a les xarxes socials amb el hashtag #tiosolidari2020 on entraran al sorteig d’una joguina de la botiga on es dipositen els aliments.