Els alumnes d’ESO i Batxillerat col.laboren amb la jornada aportant les seves creacions artístiques

Actuacions musicals, creacions artístiques, clips esportius i fins i tot una Marató cinematogràfica. Els alumnes d’ESO i Batxillerat han aportat tot el seu talent creatiu en favor de La Marató 2020, dedicada a la investigació per a la Covid-19, una malaltia  greu i altament infecciosa causant  de la pandèmia que vivim arreu del món.

Un any més, i com fem des del 2014,  l’escola col.labora amb la jornada solidària organitzada per TV3 i Catalunya Ràdio. En aquesta ocasió i donades les restriccions provocades per la Covid-19 ho hem hagut de fer de manera digital però amb la mateixa intensitat i il.lusió que en edicions passades. Per tal de poder accedir a tots els continguts hem creat un espai web dedicat a la Marató 2020, des d’on també es poden fer aportacions econòmiques que se sumaran al contador final de La Marató.

Esperem que aquest any La Marató torni a ser tot un èxit!