La Vella Quaresma ha arribat a l’escola. Porta mascareta, escolta música i té set cames que ens anuncien que la primavera ja és a tocar. Els nens i nenes l’hem rebuda vestits de negre i cantant-li la seva cançó.

Adéu Reina Carnestoltes, hola Vella Quaresma! La setmana de rauxa i disbauxa acaba amb el dimecres de cendra quan toca rebre una Vella de set cames, que menja bacallà, escolta música i porta mascareta. Amb les seves set cames, que anirà perdent setmana a setmana, la Vella ens anuncia que el bon temps ja és a tocar. Els nens i nenes de primer i segon de primària l’hem rebuda a les nostres aules vestits de dol i amb llàgrimes negres pintades als ulls. Tots li hem cantat la cançó de “Serra la Vella” que segur li ha agradat moltíssim. Durant les properes set setmanes la Vella ens vigilarà des del poliesportiu de l’escola, caldrà fer molta bondat!

Us adjuntem algunes fotografies de la Vella i la seva arribada a les aules de primer i segon. També en podeu veure de la celebració del dimecres de cendra a Infantil.

Esperem que us agradin!