Segon cicle d’ESO celebra el Dia Internacional de les Dones homenatjant a dones escriptores

Per celebrar el 8 de març, el Dia Internacional de la Dona Treballadora, els nois i noies de segon cicle d’ESO han decorat la seva guixeta amb una fitxa de lectura d’un llibre escrit per una escriptora. La lectura pot ser nacional o internacional, publicada en l’actualitat o en èpoques passades.

Per acompanyar la fitxa cada alumne ha portat impresa la portada del llibre per tal de crear, entre tots plegats, una exposició de títols de llibres d’escriptores. A banda, durant la setmana els alumnes podran veure dues exposicions centrades en dones escriptores i en dones que hagin tingut un paper rellevant en el món de la ciència.