Els nens i nenes de tercer han identificat diferents espècies d’ocells al Parc Vell de Mataró i al Passeig Marítim. Amb aquesta sortida els alumnes tanquen l’Itinerari d’Aprenentatge de les aus que han estat treballant aquestes darreres setmanes.

Sortir a fer esport a la platja i a observar ocells. Aquesta setmana els alumnes de tercer de primària han realitzat dues sortides a diferents punts de la ciutat. La primera, a la platja, per a practicar diferents esports: llançament de javelina i vòrtex, salts de llargada o cursa de relleus, entre d’altres. També s’han pogut enfilar a l’aranya i realitzar jocs a la sorra. Han estat sessions molt enriquidores i que han gaudit moltíssim!

La segona sortida s’emmarca en l’Itinerari d’Aprenentatge de les aus. Per tal de culminar aquest IA els alumnes han fet una observació directa d’aus al Parc Vell i al Passeig Marítim. Hi han pogut veure cotorres, mallerengues, garses, gavians, tórtores o tudons. Han observat diferents nius, les plomes i els excrements, que han pogut registrar al seu quadern de camp.

Us adjuntem algunes fotografies de les sortides. Esperem que us agradin!