El disseny del pòster ha anat a càrrec de dues alumnes de Baxillerat Artístic de l’escola

Les XVIII Jornades Científiques de Mataró celebrades el passat 25 de març han adoptat enguany un format virtual adaptat a les mesures anti-Covid. No hi ha faltat la tradicional Mostra de Treballs de Recerca, que ha arribat a la 18ena edició i que ha comptat amb la participació d’alguns alumnes de Batxillerat de la nostra escola:

Bernat Padrosa i Hugo Chillón hi han presentat el treball “La radiació del granit del Maresme”; per la seva banda, Alexandra Relats i Sara Llacuna ho han fet amb el treball “Petons lliures de culpa”. En aquesta edició, enlloc de presentar físicament els seus treballs, els alumnes han elaborat un cartell que resumia els conceptes clau de la seva recerca.

El pòster de la mostra ha estat dissenyat per dues alumnes de l’escola, Sara Codosal i Ariadna Censi, de Batxillerat Artístic.

Us adjuntem algunes fotografies de la Mostra. L’enhorabona a tots i totes!