El treball titulat “Encara no és tard, tenim solucions” ha estat distingit al concurs “Curts de Ciències” vinculats al canvi climàtic i promocionat pel Tecnocampus Mataró.

La XVIII edició de les Jornades Científiques de Mataró, celebrades el passat 25 de març en  format online, han premiat l’alumna de 3r d’ESO de l’escola, Zoë Aceituno, en la categoria B del concurs “Curts de Ciències” dedicats al canvi climàtic. Aceituno ha estat distingida amb el treball “Encara no és tard, tenim solucions”, on planteja millores immediates a les ciutats per a rebaixar la petjada de Co2 de la ciutadania. En la seva mateixa categoria també s’ha premiat l’alumna Lara Segovia del centre Thos i Codina de Mataró.

Les Jornades Científiques de Mataró són iniciativa d’un grup de professors i professores de ciències de diversos centres de batxillerat de Mataró amb l’objectiu d’estimular i donar a conèixer el treball científic entre els més joves i estimular-ne vocacions tecnològiques. La quarta edició del concurs d’audiovisuals “Curs de Ciències” es dirigeix a estudiants d’ESO i Batxillerat i premien els millors treballs amb un xec regal de 250 euros.

La celebració de la XVIII edició de les Jornades Científiques de Mataró es va retransmetre per Mataró Audiovisual el passat 25 de març. Durant l’acte també es van projectar i entregar els premis dels “Curts de Ciències”.

Donem l’enhorabona a la Zoë i a tots els alumnes que han participat d’aquestes Jornades!