Els alumnes d’ESO i Batxillerat celebren el Certamen de les Arts amb obres artístiques vinculades a un tema conjunt: la mascareta. Pel que fa a les obres literàries s’ha optat per la temàtica lliure.

La mascareta, aquest element protector de la pandèmia que el 2019 associàvem únicament a l’àmbit mèdic, s’ha convertit avui en un objecte imprescindible d’ús quotidià. Enguany, el Certamen Artístic, ha demanat als nois i noies d’ESO i Batxillerat que s’expressessin al voltant d’aquest element: Què et suggereix una mascareta? Què t’inspira? Amb què et fa pensar?

Pel que fa al Certamen Literari la temàtica ha estat lliure. Les obres premiades han sorgit de les votacions que han fet els propis alumnes segons cada grup aula i categoria.  Els guardons també s’han entregat segons grups classe.

Us adjuntem la llista dels guardonats del certamen literari i dels guardonats del certamen artístic, i un recull de fotografies de la jornada.

Tot i les restriccions hem pogut viure un Certamen molt emotiu i de gran nivell. Gràcies per a participar-hi i enhorabona a tots i totes!

CERTAMEN ARTÍSTIC

Obres premiades 1r ESO