Els nens i nenes del Torrent han celebrat la Quinzena Cultural amb contes, teatre i dansa, dins i fora de l’escola

En el marc de la Diada de Sant Jordi, els més petits de l’escola, els nens i nenes d’Infantil, han celebrat del 19 al 30 d’abril la Quinzena Cultural, dues setmanes plenes d’activitats diverses: des de la presentació del nou conte d’en Santi de la Fundació Maresme, a tallers de dansa, visites a l’Ajuntament, passant per històries fantàsticament explicades per un contacontes, sortides a parcs del nostre barri, el Recicla Cultura que proposava la nostra Institució amb un intercanvi de contes…

Els nens i nenes de P3, P4 i P5 han gaudit d’un cel obert amb contes de les biblioteques de Mataró i han viscut el teatre sobre la llegenda de Sant Jordi fet per les mestres, sense oblidar-nos les propostes del Museu d’Art Contemporani de la ciutat, que sempre són un encert.

A més, dijous 29, dia internacional de la dansa, tota l’etapa d’Infantil es va sumar a la proposta de Dans In Vitro. Vam dedicar una petita estona del matí a posar consciència al nostre cos, el seu moviment i les seves possibilitats creatives a partir d’una única seqüència musical per tots i totes.

Estem molt satisfetes de totes les experiències viscudes durant aquests deu dies d’escola: han estat una oportunitat per seguir construint una escola viva, amb descobertes i estímuls que van més enllà de les aules.

Us adjuntem algunes fotografies d’aquests dies! Esperem que us agradin!