L’Alcalde David Bote i el regidor d’educació Miquel Àngel Vadell visiten la classe de P5B, per escoltar les propostes de millora que han fet els nens i nenes de la plaça que tenen al costat de l’escola.

Com ens agradaria que fos la plaça de les Tereses? Quins usos té actualment i quins usos ens agradaria que tingués en un futur? Com la podem millorar? Els nens i nenes de la classe dels Monstres de P5B han pensat un conjunt de propostes per fer de la plaça de les Tereses un espai més amable, no només pels infants sinó per tota la ciutadania. El projecte forma part de la intervenció d’aprenentatge-servei que l’alumna en pràctiques de la URL-Blanquerna a l’aula, Anna Serrano, ha fet com a projecte del seu treball final de grau (TFG).

Durant la intervenció, els nens i nenes van poder anar fins a la plaça per observar-la projectar com els agradaria que fos en un futur. A més, per equips cooperatius, van escriure les frases de propostes de millora. Aquestes frases es van enviar a l’Ajuntament de Mataró en forma de carta i poques setmanes després la classe de P5B va rebre la resposta de l’alcalde agraint la carta i informant als nens i nenes que els aniria personalment a veure a l’aula.

Dimecres 19 de maig l’alcalde, acompanyat del regidor d’educació Miquel Àngel Vadell, ha pogut compartir una estona amb la classe dels Monstres que li ha exposat les seves propostes i li ha preguntat si són viables. Bote els ha assegurat que “n’hi ha que sí que que són possibles, sobretot aquelles en relació a millora de l’espai verd i els gronxadors de la Plaça” i que intentarà “durant els propers anys reduir la circulació de vehicles al voltant del Torrent perquè no hi hagi tan soroll”.

Durant el comiat, la tutora de P5B, Emma Jordar, ha entregat a David Bote unes llavors i la carta escrita per tot el grup.

Gràcies Alcalde i regidor per venir a l’escola i escoltar la veu dels més petits!

Us adjuntem algunes fotografies i un vídeo d’un matí ben especial!