LLIBRES DE TEXT I LECTURES PEL CURS 2021-2022

Com adquirir els llibres a l’escola?

Podeu triar les 2 modalitats tal com us detallem:

• BOTIGA ONLINE

La botiga online estarà oberta de l’1 de juliol al 25 d’agost. El pagament es farà directament mitjançant una targeta de crèdit i els llibres es lliuraran durant els primers dies de classe.

També obrirem els dies 22 i 23 de setembre per si cal fer compres puntuals.

IMPORTANT: S’ha de fer comanda per alumne i curs.

BOTIGA ONLINE

• BOTIGA FÍSICA

La botiga de llibres s’obrirà a l’escola de Mar els dies 6 i 7 de setembre de 9 a 18h  (no tanquem al migdia/sense cita prèvia).  El pagament es podrà fer en efectiu o bé targeta de crèdit.

IMPORTANT:

• S’aplicarà un 5% de descompte en tots els llibres que es comprin a l’escola.
  • Les llicències dels llibres digitals s’han de comprar a l’escola per tal de poder fer l’activació global grup/classe, juntament amb la resta de llibres.
  • Els packs de material de plàstica de l’ESO s’han de comprar a l’escola.

Hem facilitat al màxim informació relativa als llibres, per aquest motiu no podem acceptar devolucions.

Tota aquesta informació la trobareu penjada al web de l’escola (enllaç)

Per a qualsevol consulta podeu enviar un correu a marta.quadrada@mataro.epiaedu.cat.

Atentament,

Marta Quadrada
Responsable de la gestió de llibres