Els nens i nenes de 3r de primària participa al moviment Jo Soc Com Tu de la Fundació el Maresme

Estem vivint, sens dubte una època insòlita i desconcertant, on contínuament ens estem adaptant a canvis i novetats de la mà de restriccions i mesures de seguretat. Venim d’un 2020 marcat per la distància social i el neguit però comencem a veure un camí per retrobar-nos.

Des de l’escola, i concretament des de 3r de primària, participem al moviment Jo Soc Com Tu, de la Fundació el Maresme, enguany recuperant la cançó i coreografia que no vam poder ballar el 2020, i amb més il·lusió i energia que mai. El grup de 3r B no ha pogut realitzar la seva coreografia a causa del confinament derivat de la covid-19.

Des de l’escola hem ballat la cançó de “jo soc com tu, Obre els ulls i somriu, canviaràs el món” interpretada per Buhos, Els Catarres, Suu, Germà Negre, Cesc Freixes, D’Callaos, Canteca de Macao, Sara Roy, El Niño de la Hipoteca i Ferran Exceso.

VÍDEO 3R A

VÍDEO 3R C