Els alumnes de 5è de primària han ideat propostes de sortides familiars pel territori català tot respectant el medi ambient

Emmarcat dins l’ITINERARI D’APRENENTATGE “Passegem per Catalunya fent rutes respectuoses amb l’entorn” del 3r trimestre de cinquè, els alumnes i les alumnes han dissenyat una sortida per una zona de Catalunya per fer a peu, per pujar algun cim, fer algun Camí de Ronda, fer una ruta per algun espai natural…

Han hagut d’explicar per quines comarques es passa per arribar-hi, quin transport es pot utilitzar. També quin Itinerari cal fer, quins llocs rellevants i quins elements del relleu hi trobaríem (vall, cingle, delta…) i la durada de la sortida.

Per altra banda recomanar en quina època de l’any és millor fer-la, per a quines edats és recomanable, quina roba i quin calçat és necessari i d’altres elements que sigui interessant portar… També pensar alguns consells per tal de fomentar el respecte i la millora de l’entorn de la ruta han preparat.

I per acabar, han fet un mapa de Google Maps, que inclou la ruta a peu des del punt d’inici fins al lloc d’interès i informació i imatges dels llocs d’interès que s’hi poden veure.

Aquest n’és el resultat:

PASSEGEM PER CATALUNYA FENT RUTES RESPECTANT L’ENTORN