Ja a la venda el Calendari Solidari 2022!

El calendari solidari ve de la mà de pallassos sense fronteres!

Aquest any els alumnes de Marketing i publicitat 2, han realitzat el calendari solidari amb la fi d’ajudar als pallassos sense fronteres, una entitat sense ànim de lucre que funciona en règim associatiu. L’entitat es va fundar en 1993 i des de aquell any es dediquen a compartir somriures pel món.

Amb les vendes del calendari solidari, recollirem diners per ajudar als pallassos a que segueixin fent el que més els hi agrada, fer somriure a tot el món!

El calendari, compta amb la col·laboració dels alumnes de l’escola Pia Santa Anna, mostrant al seu interior fotografies dels grups classe que estan donant suport a la causa. En aquest enllaç podeu veure un spot per part de l’alumnat.

Col·labora amb els Pallassos sense fronteres comprant el calendari solidari a través d’aquest enllaç.

Un calendari, un somriure.