Sant Josep de Calassanç omple de celebracions l’escola

Enguany Sant Josep de Calassanç s’ha celebrat a totes les etapes exceptuant batxillerat, que ho faran més endavant

Dissabte ha estat el Dia de Sant Josep de Calassanç, patró i fundador de les escoles pies, però divendres va ser el dia de celebració i commemoració per part dels alumnes i la institució.

Els d’infantil van fer una rotllana de reflexió després de veure un fragment del documental “Els camins de l’escola”, elaborant jocs amb material reciclable i compartint un berenar de pa amb oli i sucre.

A primària les activitats van ser diverses en funció del cicle. Cicle Inicial va passar una gran jornada al Parc Vell de Mataró, mentre que 3r, 4t i 5è van aprofitar el bon temps per anar a jugar a la platja de Mataró, sempre respectant els grups bombolla. Per últim, 6è va preparar una fira amb paradetes per als nens i nenes de 1r als patis de l’edifici de Plaça.

A l’ESO, 1r i 2n van anar a fer activitats esportives com futbol i bàsquet a les instal·lacions de l’UR Laru. Per la seva banda, 3r d’ESO van dur a terme un concurs d’esmorzars saludables tematitzats al Parc Forestal de Mataró i 4t d’ESO van anar a descobrir llocs emblemàtics de Granollers.

Per últim, a Formació Professional, l’itinerari esportiu va organitzar un torneig de futbol al Pla d’en Boet i un torneig de pàdel a les instal·lacions del Centre Atlètic Laietània. La resta d’FP van gaudir d’una trobada per compartir una jornada de celebració.

L’etapa de batxillerat celebrarà més endavant Sant Josep de Calassanç, ja que ara es troben immersos en la realització dels examens.

Al final del dia vam fer una petita celebració per homenatjar als companys i les companyes que fa 25 anys que formen part de la nostra escola.