El Carnaval 2022 ja ha arribat!

Els nens i nenes d’Infantil han gaudit d’allò més la celebració del Carnaval

En Carnestoltes i la reina Carnestoltes han tornat a venir a l’escola! Divendres, sens dubte, va ser un dia de gresca i xerinola!

Aquest any, P3 van disfressats de peix irisat; P4 de submarinistes, P5 de meduses i les mestres de marineres. Amb la celebració de Carnaval, les disfresses i el seu motiu, hem fet seqüències didàctiques del fons marí.

A Infantil la setmana passada va estar plena d’activitats:

• Dimecres passat a la tarda va arribar la reina del mar, la reina Carnestoltes d’aquest any. La vam rebre tots disfressats i amb molta alegria. Volem felicitar els alumnes de l’optativa de 3r d’ESO perquè han estat els encarregats de construir en Carnestoltes i la reina Carnestoltes i han quedat fantàstics i no poden fer més goig.
  • Dijous llarder a P3 vam tenir tot el pati per nosaltres tot el matí, P4 vam anar a la platja i P5 vam gaudir d’un matí de jocs al pati de Plaça.
  • Divendres al matí vam tenir taller de màscares i corones, i per fi, divendres a la tarda va arribar la gran festa!
  • Dimarts hem vingut tots amb pijama per estar ben calentons.
  • Demà a la tarda farem l’enterrament de la sardina i donarem la benvinguda a la Vella Quaresma. Cada divendres des d’aquesta setmana li tallarem una pota fins a arribar l’esperada primavera!