Els nens i nenes de 5è han participat al Cantània al Teatre Monumental

Aquest cap de setmana els quatre grups de 5è de l’escola van participar al Cantània amb altres escoles de Mataró i Argentona

Cantània és un projecte musical i educatiu organitzat i dissenyat per l’Auditori de Barcelona i que es presenta a Mataró des del 2004 amb la participació d’escoles de la ciutat i d’Argentona. Dissabte els nens i nenes van compartir participació amb Antonio Machado, Argentona, Balmes, Cirera i diumenge amb l’Àngela Bransuela, Mare de Déu de Lourdes i Sagrat Cor de Jesús.

Aquest any la història en la qual estava basada és la següent:

Després de passar quinze dies a casa la seva àvia Blanca —dues setmanes fantàstiques en què s’ho han passat la mar de bé fent tota mena de coses—, la Clara espera avorrida que la seva mare la vingui a buscar. Però abans, totes dues tindran temps de viure una altra peripècia. A les golfes, l’àvia Blanca hi té guardat un marc enorme sense cap quadre, i proposa a la seva neta que travessin el marc… D’aquesta manera, la Clara i la Blanca començaran una última aventura, aquesta vegada dins de les obres d’art, un món màgic i meravellós on s’alteren les distàncies i el temps corre a una altra velocitat.

Feu una ullada a les millors imatges de dissabte i diumenge!

GALERIA D’IMATGES