Des de 2014, l’escola col·labora amb la jornada solidària organitzada per TV3 i Catalunya Ràdio

Enguany La Marató anava dedicada a la investigació de la salut cardiovascular. El matí de divendres va engegar amb actuacions musicals a les 10.00 h durant l’hora del pati de l’alumnat de 3r i 4t d’ESO. En aquell moment, el passadís es va omplir de notes musicals i gent expectant per les actuacions que s’havien preparat per recaptar diners.

Després d’aquest primer tast la festa es va traslladar al pis de baix per aprofitar que era el moment del pati de 1r i 2n d’ESO. El passadís es va tornar a omplir per escoltar les cançons que ja havien sonat anteriorment. En aquestes actuacions es va afegir una extra de Batxillerat per afegir-se a la causa.

Per altra banda, l’alumnat de Grau Superior Condicionament Físic havia preparat activitats físiques i esportives al poliesportiu de l’edifici de Mar.

En definitiva, una festa de la solidaritat que neix sempre d’una iniciativa i un afany de participació per part del mateix alumnat.

VÍDEOS I FOTOGRAFIES