La setmana passada, l’Escola Pia Santa Anna va rebre el reconeixement de la plataforma de lectura Fiction Express per haver estat el centre escolar a escala mundial amb més certificats de qualitat per les participacions en el fòrum dels alumnes de primer i segon de l’ESO. El web ofereix un ventall de llibres interactius que, després de llegir, els alumnes comenten, contestant les preguntes que els proposa l’autor o autors.

Dijous passat la companyia va organitzar l’entrega de premis amb un esdeveniment a la Fàbrica Moritz de Barcelona. Els fundadors i col·laboradors de l’organització van entregar els premis als autors del web que participen de forma activa i que són valorats pels mateixos alumnes dels diferents centres adherits. També van reconèixer el treball dels centres escolars amb més certificats i lectures per alumne.

Fiction Express presenta llibres en viu en català, castellà i anglès. Cada setmana els alumnes llegeixen un capítol segons el seu nivell i voten com els agradaria que continués la història. A més, poden valorar la seva comprensió lectora amb la realització de qüestionaris, activitats i treballar en projectes relacionats amb les temàtiques dels llibres.