La Lua Jurado i la Berta Vilaseca han guanyat el 40è concurs escolar “4 dècades d’inclusió. Uneix-te a la història”

Aquesta setmana s’ha conegut les guanyadores del 40è concurs escolar autonòmic organitzat per l’ONCE Catalunya. La Lua Jurado i la Berta Vilaseca s’han classificat en primer lloc de la categoria C, i per tant, passaran a participar a la Fase Nacional.
INCLUSIDIVERSA és el nom que rep el cartell de les dues alumnes, en una imatge que representa la importància de la diversitat i la inclusió, i reconegut pel jurat.
L’acte de lliurament de premis es farà dimecres 10 d’abril a les 11.00 h a la seu de l’edifici ONCE Catalunya, a Barcelona. Amb aquest reconeixement, les integrants del grup guanyador podràn gaudir del premi: la realització d’una activitat per a l’aula, gaudint així amb la resta de companys i companyes.