CICLES FORMATIUS GRAU MITJÀ

Sol·licitud electrònica (procés recomanat per l’escola)

Només poden realitzar la sol·licitud electrònica els alumnes que compleixin els següents requisits:

Alumnes/tutors amb IdCAT mòbil: per poder registrar-vos en línia cliqueu el següent enllaç. Procés molt senzill de realitzar. En el moment de fer aquest tràmit cal tenir al davant el DNI, la TSI (targeta sanitària individual del CatSalut), i també us demanarà que introduïu un telèfon mòbil i un correu electrònic.

Alumnes amb l’identificador de l’alumne/a (IDALU – RALC): tots els alumnes matriculats a partir del curs 2015-2016 a Catalunya en tenen.
Per obtenir-lo, cal demanar-lo a la secretaria de l’escola on estan matriculats o bé clicar en el següent enllaç per consultar-lo online. Per fer aquest tràmit es requereix haver-se donat d’alta a l’IdCAT mòbil.

Sol·licitud amb suport informàtic (procés presencial)

Si opteu per realitzar la preinscripció en suport informàtic, recordeu que, perquè el tràmit tingui efecte, cal imprimir, signar i presentar el resguard (en paper) acompanyat de la documentació que us apareixerà en el comprovant que heu d’aportar a la secretaria de l’escola, plaça Pare Joan Herrero, núm. 1 (antigament La Rambla, núm. 21, davant la Creu de Terme) de 9 a 13 h i de 16 a 18 h.

Per formalitzar el procés de preinscripció, tant si és electrònica com en suport informàtic, cal que cliqueu en el següent enllaç:

Enllaç de sol·licitud electrònica i suport informàtic

(DISPONIBLE A PARTIR DEL 14 DE MAIG)

Com a novetat aquest any NO S’ACCEPTEN SOL·LICITUDS PRESENTADES ÚNICAMENT EN PAPER.

A l’enllaç es detalla com realitzar les sol·licituds tant l’electrònica com la informàtica. Us recomanem llegir les indicacions detingudament.

Per poder emplenar les opcions de centre en la sol·licitud us facilitem un enllaç on trobareu els codis dels centres educatius. Cal clicar en la família professional i cicle formatiu que us interessi i realitzar la cerca per comarca.