EDUCACIÓ INFANTIL
text per omplir i fer espai
Acollim: període d’adaptació
Respectem: procés evolutiu de l’infant
Confiem: participació de les famílies a l’escola
Eduquem: persones com a éssers globals
Com ho fem?
Aprenentatge cooperatiu a tota l’etapa, emmarcat dins el projecte SUMMEM: dinàmiques i activitats de cohesió de grup, estructures,… que faciliten la cooperació i l’aprenentatge entre iguals.
Itineraris d’aprenentatge: aprenentatges interdisciplinaris i competents.
Psicomotricitat: treballem la globalitat de la persona a través del moviment, la relació amb els altres i les emocions.
Espais: planificar, organitzar, actuar, reflexionar i compartir utilitzant diferents materials proposats per les mestres en base a uns objectius.
Llenguatges: consciència fonològica, aprenentatge significatiu, llenguatge oral, creativitat i educació musical.
La família a l’escola: Nadal, carnestoltes, primavera, jornades culturals… Són moments en què les famílies són convidades a treballar conjuntament amb els nens i les mestres per a un projecte comú.