EDUCACIÓ INFANTIL

CURRÍCULUM
NORMATIVA
ATENCIÓ A LA DIVERSITAT

text per omplir i fer espai

Acollim: període d’adaptació

Respectem: procés evolutiu de l’infant

Confiem: participació de les famílies a l’escola

Eduquem: persones com a éssers globals

Com ho fem?

Aprenentatge cooperatiu a tota l’etapa, emmarcat dins el projecte SUMMEM: dinàmiques i activitats de cohesió de grup, estructures,… que faciliten la cooperació i l’aprenentatge entre iguals.

Itineraris d’aprenentatge: aprenentatges interdisciplinaris i competents.

Psicomotricitat: treballem la globalitat de la persona a través del moviment, la relació amb els altres i les emocions.

Espais: planificar, organitzar, actuar, reflexionar i compartir utilitzant diferents materials proposats per les mestres en base a uns objectius.

Llenguatges: consciència fonològica, aprenentatge significatiu, llenguatge oral, creativitat i educació musical.

La família a l’escola: Nadal, carnestoltes, primavera, jornades culturals… Són moments en què les famílies són convidades a treballar conjuntament amb els nens i les mestres per a un projecte comú.