Chromebooks a 1r d’ESO

A 6è de primària s’inicia el projecte 1×1, és a dir, que cada alumne disposa d’un ordinador Chromebook d’ús personal. Aquest dispositiu es continua fent servir a l’etapa d’ESO, així que tots els alumnes que entren a 1r d’ESO han d’adquirir aquest Chromebook que els servirà durant els següents anys de l’etapa i que els equipara amb els companys que venen de primària.

Aquí teniu la informació per tal de donar-vos a conèixer el dispositiu i el mètode d’adquisició. L’escola facilitarà l’adquisició d’aquest ordinador que serà propietat de l’alumne i les famílies.

Hem estat avaluant diversos ordinadors portàtils i negociant amb les empreses per obtenir més bon servei per als alumnes i les famílies. Finalment, hem trobat les millors condicions amb l’empresa Flytech, que serà l’encarregada de subministrar el model LENOVO 500e (2nd Gen), amb 2 anys de garantia (ampliables a 4). Pel bon funcionament del projecte, cal que tots els alumnes disposin del mateix dispositiu.

El preu de l’ordinador és de 345,75€ (IVA inclòs). La compra s’ha de fer a la botiga online de Flytech, seguint el tutorial de sota, abans del 20 d’agost.

TUTORIAL DE COMPRA

A partir del dia 2 fins al 13 de setembre, caldrà lliurar a la recepció de l’escola de Mar la butlleta que trobareu a la segona pàgina de la circular (clicar aquí per descarregar-la) degudament emplenada juntament amb una fotocòpia del correu rebut en el moment de la compra.

Si alguna família volgués finançar el portàtil (6 o 11 mesos), seria un tràmit fora de la botiga online i hauria de trucar o enviar un missatge a Flytech SA demanant el finançament del projecte Educat1x1 especificant que són de l’Escola Pia Mataró:

Flytech SA
932 655 462

Les famílies que optin per fer el finançament, també hauran de portar la butlleta degudament emplenada a la recepció de l’escola de l’edifici de Mar.

Els representants de Flytech vindran a l’escola a lliurar els ordinadors. És necessari que les famílies vingueu a recollir-los per tal de verificar les dades i poder-vos fer la factura que servirà com a garantia de l’aparell. Podeu passar el dia 18 de setembre de 15h a 20h de la tarda a la sala polivalent de l’edifici de Mar.