Chromebooks a 1r d’ESO

A 6è de primària s’inicia el projecte 1×1, és a dir, que cada alumne disposa d’un ordinador Chromebook d’ús personal. Aquest dispositiu es continua fent servir a l’etapa d’ESO, així que tots els alumnes que entren a 1r d’ESO han d’adquirir aquest Chromebook que els servirà durant els següents anys de l’etapa i que els equipara amb els companys que venen de primària.

Aquí teniu la informació per tal de donar-vos a conèixer el dispositiu i el mètode d’adquisició. L’escola facilitarà l’adquisició d’aquest ordinador que serà propietat de l’alumne i les famílies.

Hem estat avaluant diversos ordinadors portàtils i negociant amb les empreses per obtenir més bon servei per als alumnes i les famílies. Finalment, hem trobat les millors condicions amb l’empresa Flytech, que serà l’encarregada de subministrar el model LENOVO 5OOe YOGA, amb 2 anys de garantia (ampliables a 4). Pel bon funcionament del projecte, cal que tots els alumnes disposin del mateix dispositiu. Podeu trobar tota la informació a la pàgina web del projecte.

El preu de  l’ordinador  és  de  331€ (IVA, llicència de Google i cànon inclosos).

Si alguna família volgués finançar el portàtil (6 o 11 mesos), hauria de trucar o enviar un missatge a Flytech SA demanant el finançament del projecte Educat1x1 especificant que  són  de  l’Escola  Pia Mataró:

Flytech SA
932 655 462

Els ordinadors ja incorporaran els programes necessaris per treballar. D’altra banda, l’escola assegura connectivitat a la xarxa de l’ordinador personal.