Chromebooks a l’ESO (2022-23)

A 5è de primària s’inicia el projecte 1×1, és a dir, que cada alumne disposa d’un ordinador Chromebook d’ús personal. Aquest dispositiu es continua fent servir a l’etapa d’ESO, així que tots els alumnes que entren a 1r d’ESO han d’adquirir aquest Chromebook que els servirà durant els següents anys de l’etapa i que els equipara amb els companys que venen de primària.

Aquí teniu la informació per tal de donar-vos a conèixer el dispositiu i el mètode de compra. L’escola facilitarà l’adquisició d’aquest ordinador que serà propietat de l’alumne i les famílies.

Per al bon funcionament del projecte, cal que tots els alumnes disposin del mateix dispositiu. Hem estat avaluant diversos ordinadors portàtils i negociant amb les empreses per obtenir més bon servei per als alumnes i les famílies. Finalment, hem trobat les millors condicions amb l’empresa Flytech, que serà l’encarregada de subministrar el model ACER Chromebook spin R853TA, amb 3 anys de garantia (ampliables a 4).

CARACTERÍSTIQUES DEL DISPOSITIU

El proveïdor ofereix a les famílies l’opció de finançar a 3 fins a 12 mesos la compra de l’equip. Durant el procés de compra podreu triar les opcions de finançament. Per a qualsevol dubte, podeu trucar al telèfon de Flytech S.A. 932.655.462.

Sempre que sigui possible, us recomanem que agafeu l’ Extensió de garantia i cobertura de danys accidentals a 4 anys, això us permetrà tenir cobert l’equip durant la seva vida útil.

EXTENSIÓ DE GARANTIA I DANYS ACCIDENTALS

El preu de l’ordinador és de 380,14 € (IVA inclòs) . La compra s’ha de fer a la botiga online de Flytech, seguint el tutorial de sota, abans del 7 d’agost. En el moment de registrar-se a la botiga és molt important indicar el codi d’escola correctament, el codi d’escola per l’ESO és el 022

TUTORIAL DE COMPRA

BOTIGA ONLINE

Per tal de facilitar la feina, l’entrega dels ordinadors es farà directament a l’alumnat, a l’aula, durant els primers dies del curs.

És important que un cop tingueu el dispositiu, obriu la capsa amb cura i la guardeu per a qualsevol possible incidència. Els ordinadors ja portaran incorporats els programes necessaris per treballar.