Dispositiu de 3r d’ESO

ACER SPIN TMB118R

El preu de l’ordinador és de 353€ euros (IVA + cànon inclosos). L’ingrés s’ha de fer directament al compte de Flytech a “La Caixa” ES80-2100-3019-1622-0056-0802, abans del 31 d’agost. Quan feu l’ingrés, haureu d’especificar el concepte amb el nom de l’alumne/a. I a partir del dia 3 fins al 13 de setembre, caldrà lliurar a la recepció de l’escola de Mar la butlleta que trobareu a CIRCULARS degudament emplenada juntament amb una fotocòpia de l’ingrés. És important conservar el resguard de l’ingrés fins que es faci el lliurament del dispositiu.

Si alguna família volgués finançar el portàtil (6 o 11 mesos), hauria de trucar o enviar un missatge a Flytech SA demanant el finançament del projecte Educat1x1 especificant que són de l’Escola Pia Mataró:

Flytech SA
educat@flytech.es

Les famílies que optin per fer el finançament, també hauran de portar la butlleta degudament emplenada a la secretaria de l’escola.