Dispositiu de 3r d’ESO

ACER TMB118R

L’escola gestiona la compra d’un ordinador per a cada alumne/a en el marc del Projecte E-Tac que es va iniciar fa tres curs.

Hem estat avaluant diversos ordinadors portàtils i negociant amb les empreses per obtenir més bon servei per als alumnes i les famílies. Finalment, hem trobat les millors condicions amb l’empresa Flytech, que serà l’encarregada de subministrar el model ACER TMB118-G2-R, amb 2 anys de garantia (ampliables a 4). Pel bon funcionament del projecte, cal que tots els alumnes disposin del mateix dispositiu. Podeu trobar tota la informació a la web de l’escola.

El preu de l’ordinador és de 356€ (IVA i Canon inclosos). La compra s’ha de fer a la botiga online de Flytech, seguint el tutorial de sota, abans del 20 d’agost.

TUTORIAL DE COMPRA

A partir del dia 2 fins al 13 de setembre, caldrà lliurar a la recepció de l’escola de Mar la butlleta de la segona pàgina de la circular degudament emplenada juntament amb una fotocòpia del correu rebut en el moment de la compra.

Si alguna família volgués finançar el portàtil (6 o 11 mesos), seria un tràmit fora de la botiga online i hauria de trucar o enviar un missatge a Flytech SA demanant el finançament del projecte Educat1x1 especificant que són de l’Escola Pia Mataró:

Flytech SA

educat@flytech.es

Les famílies que optin per fer el finançament, també hauran de portar la butlleta degudament emplenada a la recepció de l’escola de l’edifici de Mar.

Durant els dies 17 i 18 de setembre representants de Flytech vindran a l’escola a lliurar els ordinadors. És necessari que les famílies vingueu a recollir-los per tal de verificar les dades i poder-vos fer la factura que servirà com a garantia de l’aparell. Per evitar aglomeracions, ens demanen distribuir els grups per horaris: els grups A, B i C podeu passar el dia 17 de 15h a 20h de la tarda i els grups D i E el dia 18 de 15h a 20h de la tarda a la sala polivalent de l’edifici de Mar.