Projecte E-TAC

Entenem que la tecnologia ha d’estar al servei de l’aprenentatge. Avui en dia, els nens i nenes aprenen “de” i “amb” la tecnologia. Treballem per consolidar el nostre projecte E-TAC amb un dispositiu d’ús personal a partir de 5è de primària per tal que els nens i nenes desenvolupin les diferents competències digitals i disposin de les eines necessàries per millorar els seus aprenentatges amb lús de les tecnologies.

Hem estat avaluant diversos ordinadors portàtils i negociant amb les empreses per obtenir més bon servei per als alumnes i les famílies. Finalment, hem trobat les millors condicions amb l’empresa Flytech, que serà l’encarregada de subministrar el model ACER Chromebook R852T, amb 2 anys de garantia (ampliables a 4). Pel bon funcionament del projecte, cal que tots els alumnes disposin del mateix dispositiu.

Projecte e-tac primària
El dispositiu
Internet segura
Avaries

Instruccions de compra

El preu de l’ordinador és de 346,83€ (IVA inclòs). La compra s’ha de fer a la botiga online de Flytech, seguint el tutorial de sota, abans del 20 d’agost.

TUTORIAL DE COMPRA

En el moment de registrar-se a la botiga és molt important indicar el codi d’escola correctament, que per 6è de primària el teniu a la circular que s’ha enviat.

Flytech SA

educat@flytech.es

El proveïdor ofereix a les famílies l’opció de finançar a 6 o 11 mesos la compra de l’equip. Si voleu fer la sol·licitud de finançament, en comptes de fer la compra a la botiga online, haureu d’enviar les dades demanades en aquest formulari de finançament a educat@flytech.es abans del 10 de juliol indicant al camp assumpte “Finançament del projecte Educat1x1”. Per qualsevol dubte podeu trucar al telèfon de Flytech S.A. 932.655.462

Els representants de Flytech vindran a l’escola a lliurar els ordinadors. És necessari que les famílies vingueu a recollir-los amb el resguard de compra que haureu rebut en fer la comanda per tal de verificar les dades i poder-vos fer la factura que servirà com a garantia de l’aparell. Podeu passar el dia 9 de setembre de 9 h a 19 h per la sala polivalent de l’edifici de plaça Santa Anna.