Projecte E-TAC

Entenem que la tecnologia ha d’estar al servei de l’aprenentatge. Avui en dia, els nens i nenes aprenen “de” i “amb” la tecnologia. Treballem per consolidar el nostre projecte E-TAC amb un dispositiu d’ús personal a partir de 5è de primària per tal que els nens i nenes desenvolupin les diferents competències digitals i disposin de les eines necessàries per millorar els seus aprenentatges amb lús de les tecnologies.

Hem estat avaluant diversos ordinadors portàtils i negociant amb les empreses per obtenir més bon servei per als alumnes i les famílies. Finalment, hem trobat les millors condicions amb l’empresa Flytech, que serà l’encarregada de subministrar el model LENOVO 500e (2nd Gen), amb 2 anys de garantia (ampliables a 4). Pel bon funcionament del projecte, cal que tots els alumnes disposin del mateix dispositiu.

Projecte e-tac primària
El dispositiu
Internet segura
Avaries

Instruccions de compra

El preu de l’ordinador és de 345,75€ (IVA inclòs). La compra s’ha de fer a la botiga online de Flytech, seguint el tutorial de sota, abans del 20 d’agost.

TUTORIAL DE COMPRA

A partir del dia 2 fins al 13 de setembre, caldrà lliurar a la recepció de l’escola la butlleta degudament emplenada juntament amb una fotocòpia del correu rebut en el moment de la compra.

Si alguna família volgués finançar el portàtil (6 o 11 mesos), seria un tràmit fora de la botiga online i hauria de trucar o enviar un missatge a Flytech SA demanant el finançament del projecte Educat1x1 especificant que són de l’Escola Pia Mataró:

Flytech SA

educat@flytech.es

Les famílies que optin per fer el finançament, també hauran de portar la butlleta degudament emplenada a la recepció de l’escola de l’edifici de Plaça.

Els representants de Flytech vindran a l’escola a lliurar els ordinadors. És necessari que les famílies vingueu a recollir-los per tal de verificar les dades i poder-vos fer la factura que servirà com a garantia de l’aparell. Podeu passar els dies 24 i 25 de setembre de 15h a 18h per l’edifici de Plaça per recollir els ordinadors.

Opció de lloguer

Si alguna família estigués interessada a llogar el dispositiu, cal que ompliu el següent formulari d’inscripció.

El preu serà de 15€ durant 10 mensualitats.

En cas de no fer el pagament corresponent, l’alumne no podrà utilitzar el dispositiu a l’aula.