Projecte E-TAC

Entenem que la tecnologia ha d’estar al servei de l’aprenentatge. Avui en dia, els nens i nenes aprenen “de” i “amb” la tecnologia. Treballem per consolidar el nostre projecte E-TAC amb un dispositiu d’ús personal (Chromebook) a partir de 5è de primària per tal que els nens i nenes desenvolupin les diferents competències digitals i disposin de les eines necessàries per millorar els seus aprenentatges amb lús de les tecnologies.

Projecte e-tac primària
El dispositiu
Internet segura

Instruccions de compra

El preu de l’ordinador és de 351,09€ (iva inclòs). Aquest preu inclou el dispositiu Chromebook i la llicència digital de Google per gestionar la correcta configuració de l’equip i el programari dins l’aula.

Per fer la comanda de l’ordinador, cal que entreu a la pàgina de la distribuïdora SEMIC i fer l’encàrrec i el pagament abans del dia 5 de setembre.

Accés a la pàgina de compra

Si alguna família volgués finançar l’ordinador a 12 mesos, també s’ha de fer la comanda a través de SEMIC i seleccionar l’opció adient. El preu mensual del dispositiu serà de 31,45€ i inclou el portàtil i la llicència.

Durant la primera quinzena del curs, els alumnes rebran a l’aula els ordinadors configurats per poder treballar.

Opció de lloguer

Si alguna família estigués interessada a llogar el dispositiu, cal que ompliu el següent formulari d’inscripció.

El preu serà de 15€ durant 10 mensualitats.

En cas de no fer el pagament corresponent, l’alumne no podrà utilitzar el dispositiu a l’aula.