Chromebook Primària (2022-23)

A 5è de primària s’inicia el projecte 1×1, és a dir, que cada alumne disposa d’un ordinador Chromebook d’ús personal. Aquest dispositiu es continua fent servir a l’etapa d’ESO.

Aquí teniu la informació per tal de donar-vos a conèixer el dispositiu i el mètode de compra. L’escola facilitarà l’adquisició d’aquest ordinador que serà propietat de l’alumne i les famílies.

Per al bon funcionament del projecte, cal que tots els alumnes disposin del mateix dispositiu. Hem estat avaluant diversos ordinadors portàtils i negociant amb les empreses per obtenir més bon servei per als alumnes i les famílies. Finalment, hem trobat les millors condicions amb l’empresa Flytech, que serà l’encarregada de subministrar el model ACER Chromebook spin R853TA, amb 3 anys de garantia (ampliables a 4).

CARACTERÍSTIQUES DEL DISPOSITIU

El proveïdor ofereix a les famílies l’opció de finançar a 3 fins a 12 mesos la compra de l’equip. Durant el procés de compra podreu triar les opcions de finançament. Per a qualsevol dubte, podeu trucar al telèfon de Flytech S.A. 932.655.462.

Sempre que sigui possible, us recomanem que agafeu l’ Extensió de garantia i cobertura de danys accidentals a 4 anys, això us permetrà tenir cobert l’equip durant la seva vida útil.

EXTENSIÓ DE GARANTIA I DANYS ACCIDENTALS

El preu de l’ordinador és de 380,14 € (IVA inclòs). La compra s’ha de fer a la botiga online de Flytech, seguint el tutorial de sota, abans del 7 d’agost. En el moment de registrar-se a la botiga és molt important indicar el codi d’escola correctament, el codi d’escola per comprar l’ordinador de primària és el 053

TUTORIAL DE COMPRA

BOTIGA ONLINE

Els representants de Flytech vindran a l’escola a lliurar els ordinadors. És necessari que les famílies vingueu a recollir-los amb el resguard de compra que haureu rebut en fer la comanda per tal de verificar les dades i poder-vos fer la factura que servirà com a garantia de l’aparell. Podeu passar el dia 6 de setembre, en les franges horàries 9:15 a 12:30, 13:30 a 14:30, 15:15 a 16:30, 17:15 a 19:00, a l’edifici de Primària de Plaça Santa Anna, concretament a la Sala d’actes.

És important que un cop tingueu el dispositiu, obriu la capsa amb cura i la guardeu per a qualsevol possible incidència. Els ordinadors ja portaran incorporats els programes necessaris per treballar.